2009. június 8., hétfő

2009. június 7. vasárnap

Reggel nyolckor teát hoztam Loisnak az ágyba. Azt mondta, hogy szerinte kicsit jobban van ma, de még gyengélkedik.

Kilenctől beszélgettem Ildikóval a Skype-on. A témák a következők voltak: a számítógépek, az internet, és a telekommunikáció – mégpedig ezeknek az előnyei és a hátrányai – rééémes, borrrzasztó!

Tízkor befejeztük a beszélgetésünket, és gyalog átmentem a mamához. A tablettatartó doboz segítségével szerveztem a mama orvosságát nem csak a jövő hétre hanem a 3 következő hétre is (mert csütörtökön elutazunk két hétre Cornwall megyébe – az öcsem, Steve lakik vasárnaptól egy hétre a mamánál, így nincs, miért aggódni). Teát főztem és csevegtem vele egy órát, aztán hazajöttem.

Ebédeltünk Loisszal ketten, aztán leültem a gép elé és megfogalmaztam egy francia nyelvű szöveget (csak egy piszkozatot, de minden remekmű előtt kell egy piszkozat!). Szerdán lesz az U3A (a harmadik kor egyeteme) által szervezett francia társalgási klub legközelebbi találkozója és szokás szerint egy vitában veszünk részt. A téma a következő lesz: a királyi család - szükséges-e vagy sem? Diana, a csoportvezető kérte tőlem, hogy én a királyi család és a monarchia ellen szóló érveket mondjam, ami kár egy kicsit, mert a való életben lelkes támogatója vagyok a monarchiának, de oké, nem nagy kunszt. Végtére csak vita és más semmi.

Kaja után egész nap csak döglöttünk, döglöttünk, és döglöttünk a nappaliban, tévéztünk és szunyókáltunk a heverőn. Borzasztó volt az időjárás: hideg és esős – nem lehetett kimenni sehová, sőt Lois még nem érezte jól magát, tehát csak lazsáltunk ketten. Megnéztük a kedvenc német sorozatunk, tudniillik a Heimat második epizódját („der Edward” a gyenge tüdője miatt Berlinbe megy és feleséggel, azaz a Lucival tér haza a Hunsrückbe), aztán Lois egyik kedvenc nyálas filmjét „I captured the castle” címmel. Ha jól emlékszem, mi néztük, ahogy forgatták Dél-Walesben ezt a filmet 2001 szeptemberében röviddel a Sarah esküvője és a 9/11 támadások után.

Nincsenek megjegyzések: