2009. június 3., szerda

2009. június 2. kedd

Reggel háromnegyed nyolckor gyalog átmentem a mamához, teát főztem, csevegtem vele egy órányit, aztán hazajöttem.

Tegnap este „Magyar” Mike telefonált, hogy nem tud jönni ma délelőtt, mert problémája van a villannyal a házában, és várja, hogy egy villanyszerelő jöjjön. Ennek következtében tudtam időpontot megbeszélni Ildikóval, és kilenc órakor elkezdtünk egy beszélgetést a Skype-on, a téma nemzeti hagyományok, szokások és mitoszok volt - rééémes, borrrrzasztó!

Tíz órától kertészkedtem, gyomláltam és kapáltam a veteményes kertben. Délután egykor kettesben ebédeltünk a csilli-villi új kerti garnitúránkat használva, aztán felmentünk az emeletre és lefeküdtünk másfél órára. Háromkor kikászálódtunk az ágyból és uzsonnáztunk a kertben, aztán kipróbáltuk megint a tíz tai chi pozíciót. Az orientális tornánk után Lois leült a gép elé és megnézte az emaileit, én pedig maradtam a kertben és gyomláltam és kapáltam tovább.

Este hatkor Sarah megérkezett a melóból és hármasban vacsoráztunk. Kaja után kószáltunk együtt a falu körül, Sarah biciklin, mi pedig gyalog. Kellemes, meleg nyári este volt. Aztán Sarah elrohant a saját lakásába, mi pedig letelepedtünk a nappaliban és tévéztünk.

Nincsenek megjegyzések: