2009. június 4., csütörtök

2009. június 3. szerda

Reggel fél kilenckor gyalog átmentem a mamához: odafelé menet beugrottam a sarki közértbe és egy cseresnyés tortát vettem a mamának. Megérkeztem a mamához, teát főztem és csevegtem vele egy órányit. Hazajöttem.

Délelőtt tízkor „Magyar” Mike megérkezett és magyarul tanultunk. Mike mondta, hogy sajnos nem akar a 2010. debreceni nyári egyetemre járni, mert attól tart, hogy az ő korában „túl intenziv” lenne a debreceni magyar tanfolyam. Mike döntésének fényében nekem is bele kell gondolnom. Egyedül tudnék menni, de nem tudom, hogy elég bátor vagyok-e, vagy sem! De akkor inkább nagyon érdekelné Mike-et, ha lenne rá lehetőségünk, hogy ellátogathassunk Debrecenbe és észak-keleti Magyországra, valamint az Erdélyre is, tehát lehet, hogy csak turisták lennénk, nem tanulók.

Mike távozott, és kettesben Loisszal ebédeltünk a kertben. Kaja után felmentünk az emeletre. Lois belebújt az ágyba, én pedig beszélgettem Ildikóval a Skype-on egy órányit - két téma volt: az első az európai kultúra, és a második a kihaló nyelvek volt (de sajnos kifutottunk az időből): rééémes, borrrzasztó!

Háromkor lecsoszogtunk a lépcsőn és uzsonnáztunk a kerti asztalnál. Megbeszéltünk és kiterveztünk tovább olyan teraszt, amit akarunk építtetni a házunk mögött.

Hatkor Sarah megérkezett a melóból és hármasban vacsiztunk. Kaja után Jeff, a barátságos környéki építészünk benézett Mickkel, a kollégájával együtt, és kifejtettük nekik az új teraszról szóló ötleteinket és a terveinket. Egykét nap múlva Jeff mondja nekünk, hogy mennyibe kerülne: ó jaj! Hátra van a fekete leves!

Sarah közben kiosont az ajtón és elrohant a saját lakásába. Sarah új lovagja, Francis is szeretné építeni az új teraszunkat, és megígérte, hogy olcsóbb lenne, mint akkor, ha Jeff építené!!!! Francis vállalkozó a számítógépes grafika terén, többnyire az építőiparban, és jelenleg nem igazán lendül fel az üzlete a recesszió miatt, így maszek melót is keres.

Nincsenek megjegyzések: