2009. június 10., szerda

2009. június 10. szerda

Reggel 9-kor kocsival elmentünk a Sainsburysbe a szokásos heti bevásárlást csinálni magunknak is és a mamának is. Hazajöttünk és Lois ide-oda berakta a mi élelmiszereinket, én pedig gyalog átmentem a mamához és átadta neki a „mamatápot”. Teát főztem, és csevegtem vele egy órányit, majd hazajöttem.

Felmentem a padlóra, és lecipeltem azt a nagy kerekes bőröndöt, amit Szegeden vásároltunk 2006-ban. A 2006. évi túránk óta nem használtuk ezt a fantasztikus bőröndöt.

Kettesben ebédeltünk, aztán elkezdtünk becsomagolni ebbe a fantasztikus bőröndbe néhány holmit magunknak, mert holnap elutazunk két hétre Devon megyébe és Cornwall megyébe.

Kettőkor kocsival elmentem II. Shirley-hez, mert ma délután volt az U3A (a harmadik kor egyeteme) által szervezett francia társalgási klub kéthetenti találkozója. Lois nem ment el, mert még lábadozik a mostani náthájából, és mi több, még készülődnie kell a holnapi útra. Ötön voltunk: John, én, I. Shirley, II. Shirley és Tina. Vitatkoztunk a következő témáról: van-e szükségünk a monarchia és a királyi család – rééémes, borrrzasztó!!!!

Fél hétkor Sarah megérkezett a melóból és hármasban vacsoráztunk. Kaja után elrohant a saját lakásába és mi letelepedtünk a nappaliban.

Nincsenek megjegyzések: