2009. június 10., szerda

2009. június 9. kedd

Reggel 9-kor kocsival elmentünk a városba. Vittük az autót a szervizbe, mert tegnap felfedeztem, hogy gumidefektet kapott. A szervizben egy szöget találtak a gumiban. Azt is megjegyezték, hogy a problémás gumi (a jobb oldali hátsó gumi) 9 éves, mint maga az autó, és a bal oldali hátsó gumi is 9 éves. Ajánlották, hogy 2 új gumit vásároljak, és azt mondtam, hogy jó ötlet. Mondták, hogy sajnos 110 angol fontba (vagyis kb 36 ezer forintba) kerül.

Elkezdték felszerelni a 2 gumit, mi közben gyalog átmentünk a vásárlóközpontba. Beugrottunk a bioboltba és egy doboz vitaminkapsulát és a biobolt magazinját vettük a mamának. Aztán Lois betért a Clinton Cards üdvözlőlap-üzletbe és 5 születésnapi üdvözlőlapot vett: számárunk június hónap tele van családi születésnapokkal – lehet, hogy genetikailag kódolt!

Loisnak sok időt vesz igénybe megfelelő üdvözlőlapokat válogatni, tehát én pedig elhagyta őt tíz percre és egyedül körülnéztem a boltokban, egy doboz Calvin Klein Obsession fürdő és tusoló gélet kerestem, amit Lois azelőtt kért születésnapi ajándékba, de sajnos nem találtam meg. Eldöntöttük, hogy rendeljük a neten, miután visszatérünk Cornwallból.

Benéztünk a Superdrug gyógyszertárba, egy doboz zsepit és torokfáj ellenes patikaszereket vettünk. Végül beugrottunk az Argosba és egy játékkocsit vettünk a Rosalindnak (a második unokánknak): június 25.-e lesz az első születésnapja. Aztán visszamentünk a szervizbe - kocsival jöhettünk haza.

Kettesben ebédeltünk, aztán felmentem az emeletre, lefeküdtem és szundítottam egyet. Lois pedig megcsinálta a vasalást, aztán leült a gép elé és megskubizta az interneten keresztül kapható terasz-burkolást.

Délután háromtól beszélgettem Ildikóval egy órányit a Skype-on. Két téma volt: az extrém sportok és az űrkutatási programok – rééémes, borrrzasztó! A beszélgetésünk alatt Ildikó férje hazaugrott és átadott neki egy új vezetéknélküli headsetet, amit Ildikó rögton kipróbált: közölhettem vele, hogy jó minőségű. Ildikó azt mondta, hogy az ára tízszer drágább, mint a normális headset – ó jaj! De neki sokkal de sokkal kényelmesebb, és persze már bármit tud csinálni beszélgetés közben.

Fél hétkor Sarah megérkezett a melóból Francisszal, az új lovagjával együtt. Francis megskubizta a ház mögötti gyepet és beszélgetett velünk a tervezett teraszunkról. Jelezte, hogy a tervezett terasz szintje nem lenne alacsonyabb (magasabb se), mint a meglevő ösvény, tehát nem kellene szükségszerűen kiemelt virágágyakat is készíteni. Milyen jó érzés okos emberekkel körülvenni magunkat! Bementünk a házba és négyesben vacsiztunk. Kaja után elrohantak, de később visszaugrottak, hogy átadjanak nekünk néhány teraszokrol szóló szórólapot.

Nincsenek megjegyzések: