2009. június 4., csütörtök

az álomteraszunk!!!

Kép: az álomteraszunk és a (kiemelt) álomvirágágyaink!!!

Reggel fél kilenctól beszélgettem Ildikóval egy óráig. Három téma volt: a televiziós reklámok hatása; a tévézés, és az olvasás (a mellettük és ellenük szóló érvek): rééémes, borrrzasztó!

Tízkor Rose, a barátnőnk benézett és átadta Loisnak a szülinapi ajándékát holnapra. Hármasban kávéztunk és csevegtünk az ebédlőben. Háromnegyed 12-kor Rose távozott, és gyalog átmentem a mamához. Odafelé menet beugrottam a sarki közértbe és vettem egy vekni kenyeret (magunknak) és egy doboz teát (a mamának). Megérkeztem a mamához, visszahúztam a ház mögé a mama kukáját (ma volt a gyűjtési nap). Leültem a mama gépénél és rendeltem a mama kedvéért egy elektronikus szülinapi üdvözlőlapot az interneten keresztül, amit Lois holnap meg fog kapni emailen. Nincs értelme egy boltban születésnapi üdvözlőlapokat venni a mama kedvéért, mert neki sohasem tetszenek azok, amelyeket kiválasztok. Teát főztem és csacsogtam vele egy órányit, aztán hazajöttem.

Kettesben Loisszal ebédeltünk a kertben, aztán felmentünk az emeletre, és az egész délutánt az ágyunkban töltöttük: azt lehet mondani, hogy igen, megint pátyolgattuk egymást, de nagyon jólesett, mert mindketten koránkelők vagyunk és délután 1-2 óra tájban nagyon de nagyon kezdünk kókadni! Szóval, néha teljesen letaglóz minket a fizikai fáradtság. De nem csüggedni, csak 63 évesek vagyunk, előttünk az élet!!!!!

Négykor kikászálódtunk az ágyból és uzsonnáztunk a kertben. Ötkor Geoff, a barátságos környéki építészünk benézett és átadott nekünk különféle alakú és állagú terasz-burkolásról szóló szórólapokat.

Hatkor Sarah megérkezett a melóból és hármasban vacsiztunk. Kaja után Sarah elrohant a barátnőjéhez, Juliához: akarják gyakorolni egymásra az újonnan szerzett gyógyítási képességeiket - őőőrület! Mi pedig letelepedtünk a nappaliban és tévéztünk. Öregedünk mitagadás!

Nincsenek megjegyzések: