2009. június 7., vasárnap

2009. június 6. szombat

Sajnos Lois ma reggel már sokkal náthasabb volt és ágyban maradt, tehát egyedül mentem el kocsival a Sainsburysbe a szokásos heti bevásárlást végezni magunknak is és a mamának is. Hazajöttem és ide-oda beraktam az élelmiszereinket, aztán Loisnak reggelit hoztam az ágyba, majd gyalog átmentem a mamához. Odafelé menet beugrottam a sarki közértbe és vettem 6 tojást a mamának és 6 tojást magunknak. Megérkeztem a mamához, átadtam neki az élelmiszereit, teát főztem és csevegtem vele egy fél órányit, aztán hazajöttem.

Délelőtt kényeztettem a kedvesemet, ajnároztam, ápoltam, gyógyteákat főztem, ágyba hoztam neki stb. Délben felkelt és ebédeltünk ketten. Délután letelepedtünk a heverőre, döglöttünk és régi videókazettákat néztünk, és Lois kedvenc nyálas régi filmjeit láttuk. Vacsira két mirelitételt ettünk, aztán begubóztunk a heverőn és tévéztünk tovább. Mondtam magamban, hogy én is kezdek egy kicsit náthás lenni, de nem voltam biztos, hogy csak a képzeletem játszik-e velem.

Nincsenek megjegyzések: