2008. november 30., vasárnap

2008. November 30. vasárnap

kép: vajas "crumpet" (teasütemény)

Reggeli: fôtt tojás, kenyér, a kertünkben termesztett alma, egy pohár tej

- 09:30 Lois elment kocsival a templomba. Odafelé menet felvette a francia barátnônket, Andrée-t. Én pedig leültem a gép elé emaileket ellenôrizni és netezni.
- 10:30 iszonyú hatékony és multitask voltam ma délelôtt; elôször kiporszívoztam a házat, mindenütt lomtalanítottam.
- 11:45 aztán elkezdtem szorgoskodni a konyhában, az ebédet készítettem, ezt-azt bekapcsoltam vagy kikapcsoltam.
- 12:15 hébe-hóba kirohantam a kertbe, nekiláttam befejezni a fészer új tetejének a felszerelésének. Szokás szerint addig vártam, amíg a szomszédunk, Bob elment a kocsmába a vasárnapi ebéd elôtti italára: Bob építész, és szokott felkérés nélkül lekezelô tanácsokat adni. Tehát Bob tanácsai vagy segítsége nélkül rászögeztem még két hosszú darab fát a tetô felületére, mert félek a szél erejétôl. A fülemet vattával védtem, mert tegnap órákig zúgást éreztem: ezért a kalapács zaja okolható szerintem. Fércmunka az egész!
- 13:00 Lois hazaért a templomból, jövet közben felvette a mamát. Harmasban ebédeltünk.

Ebéd: marhahús sült krumplival káposztával és a kertünkben termesztett pasztinákkal, gyümölcslé, utóételnek fagylalt csokis mártással

- 14:00 letelepedtünk a nappaliban, teáztunk, pilledtünk és csevegtünk.
- 15:00 Hazavittem a mamát.
- 15:30 Elkezdtünk bepakolni a bôröndbe a cuccainkat, mert holnap elutazunk Surrey megyébe, hogy macska sitterek legyünk a lányunknak, Alison-nak és a családjának. Remélem, hogy amikor visszajövünk (pénteken), lesz még teteje a fészernek: vajon mit mond a meteorológia? Lesz hurrikán???
- 16:00 elkészítettem a Sarah uzsonnatáskáját holnapra
- 16:30 teáztunk és lehiggadtunk kettesben.

Uzsonna: (sajtos / patés / lekváros) “crumpet” (ennek a szónak szemérmes jelentése is van! azaz, teasütemény) teával

- 20:00 letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk. Rájöttem, hogy Sarah az egész hétvége nem ugrott be, nem is telefonált, csak sms-ezett. De ez alkalommal nincs “üres fészek” szindrómát hagyja maga után! Ezt a szindrómát régóta kinôttük (hogy egész pontosan legyek, 12 évvel ezelôtt, a Sarah egyetemi évei alatt)!

Idôjárás: hideg, felhôs

Nincsenek megjegyzések: