2008. november 29., szombat

2008. november 29-én szombat



kép: Lois új frizurája


Legutóbbi hírek: az Amerikában élô húgom, Kathy 61. szülinapja van. Boldog szülinapot, Kathy!

Reggeli: zabkása a kertünk termesztett almával, egy pohár tej

- 08:00 elmentünk kocsival a Sainsburys-be, végeztük a szokásos heti bevásárlást magunknak is a mamának is. Hazafelé jövet beugrottunk a mamához, neki átadtuk a kajáját, aztán hazajöttünk.
- 10:00 Lois felment az emeletre hajat mosni, én pedig kimentem a kertbe, és újra nekihoztam a fészer új tetejét felszerelni.
- 12:00 fáztam, így újra bementem a házba (a kalapács hangja okozta zúgást még éreztem a fülemben, remélem, hogy nem károsítottam a hallásom!), és kettesben ebédeltünk. A Sarah üzente, hogy nem ebédelik nálunk, de késôbb valamikor beugrik egy kis nassolásra.


Ebéd: pizza paradicsommal, salátával és uborkával, ásványvíz, utóételnek banán


- 14:00 Én leültem a gép elé, neteztem. Lois pedig átment gyalog a falusi fodrászhoz a hajat vágatni (egész RÖVIDRE: imádom a rövid hajat: nagyon komálom!!!!!!), azt mondta hogy “szénaboglya a hajam”. Válaszoltam (nem is hizelegtem), hogy “mindig szép a hajad”: hurrá - ezért plusz pont nekem, jelest kapok a bókokra.
- 15:00 átmentünk gyalog a mamához, odafelé menet beugrottunk a sarki szatócsboltba, vettük csoki-táblák garmadát a mamának. Megérkeztünk a mamához, teát készítettünk, megpróbáltuk a Skype-on keresztül a Kathy-val, a szülinapos lánnyal beszélni. Részleg (azaz 50 százalékosan) sikeres volt, a Kathy-t láttuk és hallottuk, de voltak problémák a mama webkamerájával, így a mama a képernyôt nézve a régimódi “alácsony technológiai” telefont használta, hogy a Kathy-val beszéljen. Csodálatos a technológia, nem?! Hazajöttünk.
- 17:00 felmentünk az emeletre, megágyaztunk a vendégszobákban. Hétfôtôl a lányunk, Alison és a családja CentreParcs-ba megy 5 napra, és mi elutazunk Surrey-ba macska-sitterekként, hogy gondozzuk Felix-et és Minx-et, a macskákat. Csütörtökön hazajövünk, de pénteken Alison-ék nálunk egy éjszakát tölteni fog, szombaton walesi Pontypridd-ba továbbmennek, mert a Josie-ka keresztszülei, Alex és Paddy kisbabájának a keresztelôje lesz.
- 18:00 Sarah nem jött el, így kettesben vacsoráztunk.


Vacsora: sült csirkemell sült krumplival és káposztával, vörösbor, utóételnek a kertünkben termesztett egres krémmel


- 20:00 Lois leült a gép elé, ellenôrizte az emaileket, én pedig tévéztem és szunyókáltam, francia magazint olvastam.

Idôjárás: hideg, felhôs

Nincsenek megjegyzések: