2008. november 27., csütörtök

2008. nóvember 27. csütörtök

Kép: Lego Duplo, karácsonyi ajándék: a háttérben Lois levelet ír

Reggeli: zabkása a kertünkben termesztett almával, egy pohár tej

09:30 elmentünk kocsival a Sainsburys-be, leAdd Imagettem Lois-t, bedobtam postaládába a karácsonyi üdvözlôlapjaimat (személyes rekordom :D - november 27-én!!!!). Aztán beugrottam a Homebase-be, vettem 10x1m kátránypapír tekercset, mert rájöttem, hogy nem elegendô az a tekercs, amit ott múlt hónapban vásároltam: idióta vagyok! Sôt vettem egy új zseblámpát a mamának, mert tökrement a régi. Visszatértem a Sainsburys-be, megtalálta Lois-t és neki a bevásárlással segített: decemberben karácsonyi ebéd lesz a templomban, és Lois-nak kell megvenni az ételt stb. Aztán beugrottunk az Argos-ba, vettünk karácsonyi ajándékot a Josie-nak, a 2-éves unokánknak: Duplo-Lego kockákat. amelyek sokkal nagyobbak, mint a Lego kockák, emiatt kisebb gyermekek számára is biztonságosak (lásd a fotót felül). Hazajöttünk, kiraktuk az autóból a cuccokat.
11:30 átmentünk gyalog a mamához, átadtuk neki a zseblámpát, és egykét más dolgot is: egy kenyeret, egy doboz/csomag gabonapehelyet. Csevegtünk a mamával egy órát, teáztunk, aztán továbbmentünk gyalog a faluba. Én benéztem a patikába, kivettem a mama orvosságát, miközben Lois beugrott a postába, csomagot átadott. Hazajöttünk.

Ebéd: sajtos toast paradicsommal, vörösbor

14:00 felmentem az emeletre, lefeküdtem, szunyókáltam.
15:30 felkeltem, és uzsonnáztunk az ebédlôben: tea és lekváros kenyér (a saját szeder lekvárral – fincsi!)
16:00 beszélgettem a Kathy-val, a húgommal a Skype-on keresztül. A Kathy és az amerikai férje, Steve elutazott a philadelphiai otthonukról vasárnap öt-hat napot Oklahomá-ban tölteni, ahol Steve szülei laknak. Persze a mai nap az amerikai hálaadó ünnep. A hívás alatt elôször a Kathy arcát is láttam, valamint Barb, Steve anyja arcát is. Kathy és Steve épp készültek Steve amerikai exfeleségéhez (akinek Kathy a neve véletlenül) elmenni a hagyományos pulykavacsorára.
16:30 készítettem egy kis uzsonnatáskát a Sarah-nak: ardenneki (disznómájas) paté kenyérrel, uborkával és paradicsommal, chips, egy tábla csoki, a kertünkben termesztett alma.
17:30 leültem az ebédlôben, és franciaul tanultam: elkezdtem a 750 “leghasználatosabb” francia igéket megtanulni. Váááá, de hosszú a lista!
18:15 a Sarah ma este nem jön így kettesben vacsoráztunk.

Vacsora: kolbász sültkrumplival és szárazbab fôzelékkel, vörösbor

19:30 Lois elment a templomba. Én pedig tévéztem és franciaul tanultam (és szunyókáltam)


Nincsenek megjegyzések: