2008. október 26., vasárnap

2008. október 26. vasárnap

Kép: Lois elmondja VIII. Henrik-nek a jó hírt: nem hiába kipaterolta Angliából a pápát: nemsokára új tagja lesz az egyházának!!
Kép: a meghívó

A naptárunkba beírt legközelebbi ünneplés: a Rosalind-ka keresztelôje, ami jövô vasárnap lesz. A Sarah fogja készíteni a süteményt: persze ennek a süteménynek a “fogalmára” nézve a Sarah szokása szerint nem egyszerû alkotás lesz, és mi több, az biztos, hogy a Sarah mindent az utolsó pillanatra fog hagyni, tehát nincsenek kétségeim, hogy péntek este Lois segítségére lesz szüksége!

Úgy érzem, hogy VIII. Henrik nagyon örül (az örök vadászmezôkön), mert a családunk egyre több tagja négy nemzedék után visszatér az anglikán egyházba: Alison, Ed, a Josie-ka és most már a Rosalind-kára kerül a sor. De bizonyára megfordul a sírjában John, a dédnagyapám, aki a dél-walesi baptista egyház egyik kiemelkedô vezetôje volt: botrányos!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia :) Új játék, újabb pingpong emitt: http://e-mesek.freeblog.hu/archives/2008/10/26/Het/#comments
Kíváncsian várom, a hét pontodat :)

Magyar Colin írta...

Szóval hét dolog magamról? Igazad van, nem lesz könnyű!

Magyar Colin írta...

1. Próbálok mindig pozitív attitûdöt mutatni az élet iránt. Ebbôl kifolyólag nem törôdöm sokat az újságokkal, a tévé-híradóval stb. Azok az események és fejlemények, amelyeket a híradóban látunk, azok 98-%-a nem érinti a kisembert. A maradék 2% esetén, ha rossz a fejlemény, eltökélt vagyok, hogy ráhangolódni fogok az új (rosszabb) helyzetre és jó képet vágni a rosszhoz; ha jó a hír, egyaránt eltökélt vagyok, hogy kihasználni fogom az új (jobb) helyzetet, ha lehet. Szóval nekem nincs, mit aggódnom a tévé-híradóban.

2. Az életcélom: az, hogy amennyire lehet, én és a családom minden nap minden pillanatában boldogok legyünk. Ez nekem sokkal fontosabb, mint pl feladatokat befejezni vagy sem, eredményeket elérni vagy sem stb.

3. Az életem legfontosabb része a kis családom: a feleségem, a 2 lányom, a 2 unokám. Most már 2 éve nyugdíjas vagyok, de akkor is, amíg 33 év alatt dolgoztam, a családom volt a fô fókuszom. Visszagondolva azt hiszem, hogy, bár minden munkanapon keményem dolgoztam, semmit nem értem el a munkahelyemen, legalább semmi említésre méltót, 33 év alatt. Az egyetlen dolog, amit az életemben elértem, boldog házasságot kötni, két aranyos lányt nemzeni. Erre nagyon büszke vagyok.

4. Szeretek viccelni, de mindig komoly arccal. Szeretem, ha valaki komolyan veszi azt, amit mondok, aztán két perccel késôbb rájön, hogy vicceltem.

5. Azt hiszem, hogy elég tehetséges vagyok bizonyos területeken, de szeretem a véka alá rejteni ezt a tehetségemet. Elkerülöm azokat a területeket, ahol tudnék elég könnyen jeleskedni, inkább azokat választom, ahol nekem nagyobb kihívás és bajlódnom / erôlködnem kell: sokkal kielégítôbb így.

6. Én már legtöbbször nem idegesítem magam, sokkal jobban érzem magam, ha nyugodtan reagálok mindenre, akár jó akár rossz. Egyszer leforráztam magam egy óriási bögre forró kávéval egy tömött vonaton Németországon. Csurom vizes (95%-ban) és kávés (5%-ban) lett a kabátom, a nadrágom, az alsóm meghozzá nagyon nagyon fájt. De egyáltalán nem reagáltam, és senki nem vették észre, hogy mi történt. Jól megtanultam a pókerarcot.

7. Az életemben nem törôdöm azzal, hogy "férfi legyek", csak egyszerûen "önmagam legyek". Azt hiszem, hogy erôs feminin oldalam is van, és bezzeg a jelenlegi életemben a nôi nem körülvesz engem: a feleségem, a 2 lányunk, a 2 lányunokánk, az anyám, az U3A (a helyi harmadik kor egyeteme: a tagjainak 80%-át a nôk teszik ki). De sajnos mégis a férfi nem a régi viccekbôl jól ismert számos gyenge pontjai is játszanak szerepet az egyéniségemben: ha ezeket megpróbálom definiálni, ezer dolgot fogok felsorolni :(( !!!!

Most Magyar Mike-ra kerül a sor. Tessék, Mike!!!!

Névtelen írta...

Örülök, hogy ide is felkerült :) Sokat tanulhat belőle, aki olvassa:)