2008. október 21., kedd

2008. október 21. kedd

Kép: (hajnalban) a tegnapi vasalás illata van az új hozzáépitett mosókonyhánkban. Gyümölcsös és könnyű az illata (a vasalás illata ez vagy a frissen szedett almáé??? Nem vagyok biztos. Álmos vagyok, nagyon nagyon álmos). Körülöttem megállt az idő ; Alszik a világ; csak én vagyok ébren. Hirtelen rájövök, fel akarom ebrédeni a világot, tehát leejtek valamit. Elnézést, világ, aludj vissza! Végre van hobbim. Talán itt végre érett ember tudok lenni. Alig várom a holnap hajnalt. Mellesleg mikor érkezik a mentô??? Levegô kell nekem, levegô, levegô!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia :) mi újság? Fel akartad ébreszteni a világot? Csak nem lelki válságban szenvedsz, hogy mentő kell és levegő??? Mert akkor nagy levegő és előre kell nézni, soha sem vissza :)

Magyar Colin írta...

Szia Emese!
Köszönöm, jól vagyok! Csak vicceltem, de nehéz idegen nyelven sikeresen viccelni. Csodálatos a magyar nyelv. A levelezôtársam, Tünde éppen küldte nekem azt az idézetet: George Bernard Shaw drámaíró (az amerikai CBC-nek adott interjújában sokkal bõvebben kifejtve) mondta: 'Bátran kijelenthetem, hogy miután évekig tanulmányoztam a magyar nyelvet, meggyõzõdésemmé vált: ha a magyar lett volna az anyanyelvem, az életmûvem sokkal
értékesebb lehetett volna. Egyszerûen azért, mert ezen a különös, õsi erõtõl duzzadó nyelven sokszorta pontosabban lehet leírni a parányi különbségeket, az érzelmek titkos rezdüléseit.'
Üdv: Colin